Оқушының әлеуметтік-психологиялық картасы
1.Оқушы туралы мәлімет
Оқушының аты-жөні:______________________________________________
Туған жылы,айы: _________________________________________________
Мекен-жайы:_____________________________________________________
2.Ата-анасы туралы мәлімет
Әкесінің аты-жөні:________________________________________________
Туған жылы,айы: _________________________________________________
Жұмыс орны, қызметі:______________________________________________
Анасының аты жөні: _______________________________________________
Туған жылы,айы:_________________________________________________
Жұмыс орны, қызметі:______________________________________________
3. Жанұя туралы мәлімет
Жанұядағы бала саны: _____________________________________________
Жанұяныңқұрамы:_________________________________________________
_________________________________________________________________
Жанұядағы келеңсіз жағдайлар (ажырасу, сотталу, суицидтің орын алуы) ______________________________
Жанұяның әлеуметтік-тұрмыстық жағдайы _______________________________________________________
Жанұядағы қарым-қатынас _____________________________________________________________________
Ата-аналарының мәдени деңгейі_________________________________________________________________
Бала отбасында кімге жақын____________________________________________________
Физикалық дамуы
№
|
Көрсеткіштер |
Сыныптары | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 | ||
1 |
Бойы (см) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Салмағы (кг) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Көруі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Естуі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Сөйлеуі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Келбеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Икемділгі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I. Танымдық қабілеттері
№
|
Қабілеттері |
Сыныптары | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 | ||
1 |
Байқағыштығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Зейіні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Қысқа мерзімді есеп |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Естуі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Көруі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Ойлау жылдамдығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Қиял және кеңістік елестеуі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Қызығушылық, бейімділік
№
|
Сапасы |
Сыныптары | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 | ||
2 |
Ең қызықты оқу пәні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Ең қиын оқу пәні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Оқудағы белсенділігі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Қандай іс-әрекетке бейімді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кәсіптік өзіндік анықталуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IY. Мінезі мен жүріс-тұрысының ерекшеліктері
№
|
Ерекшеліктері |
Сыныптары | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 | ||
1 |
Еңбексүйгіштігі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Табандылығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Ұйымдастырушылығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Үлкендерге қарым-қатынасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Достарымен қарым-қатынасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Жүріс тұрыс ерекшеліктері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Y . Тәрбиесі
№
|
Көрсеткіштері |
Сыныптары | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 | ||
1 |
Шыншылдығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Өз міндетіне деген қатынасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Тәртіптілігі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Жауапкершілігі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Әуестігі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Эстетикалық дамуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YI Үлгерім
№
|
Тоқсан |
Сыныптары | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 | ||
1 |
I- тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
II- тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
III- тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
IV- тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. тәрбиені қажет етеді)
4. төмен (тәрбие шараларын қажет етеді)
5. жақсы
6. өте жақсы